Svar

  2015-01-29 / 00:27:50 / R A N D O M D A Y /
Gillar dig Lisa, du är den enda som undrar saker jag kan svara på, älskar att svara hahahah dör. 


När jag och Nina bokade Bråvalla så var det först och främst för Lana del Rey. Vi båda jobbade dagen efter och vi bestämde oss för att köra till Norrköping, gråta över lana sen köra hem samma kväll. Bråvalla är min allra första festival och jag tyckte de var minne för livet. Jag vet inte vem du är eller hur ni är som personer eller om ni tänkt gå en dag eller flera dagar och campa. men 15-16 kan vara på gränsen till att dra Bråvalla tycker jag, speciellt om ni ska campa. Folk röker helt öppet, dricker, är fulla, festar hela natten osv (om inte ni är vana då, vad vet jag hehe). Okej nu beskrev jag det som värsta ghettot men de är inte så överdrivet hehe men man ska vara beredd på det! Så om det bara är ni två så får ni bara vara försiktiga. Men annars tycker jag ni ska Go for IT!!! Festival, bra musik och en bästa vän på sommaren är den bästa kombinationen jag lovar, de var en sån skön atmosfär!!  Vad du ska ha med dig....... Jag hade fått för mig att alla har stövlar på festivaler. Vet inte varför men i med att jag körde dit så hade vi ombytte i bilen ifall fall. När vi väl kom fram och tänkte ta på oss stövlarna då tänker vi "hell no" för varmt och klumpigt så vi båda bytte till boots. En fin klänning eller shorts jippi, vi båda hade en väska men vi gick och lämnade den i bilen sen för de blev för jobbigt. Så försök göra de så smidigt som möjligt för er, ta med er så lite som möjligt hehe. Ställ mer frågor om ni har, vet inte om jag svarade på ngt speciellt här.. Hahaha




Här ser ni våra jobbiga fransväskor hahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious