Svar

  2015-01-16 / 08:56:06 / R A N D O M D A Y /
Tänkte svara på era kommentarer. älskar att få kommentarer, känner mig älskad <3 hahahha inte när de kommer från sandra och andra haters. men annars så
 
1. Ja Sandra. Obama har spytt i mitt rum, jelous?? HAHHA 
 
2. "Du har ju beställt bootea,hur tyckte du att det var? Smakade det gott och fungerade den? :) tacksam för svar"
 
I början av förra året så beställde jag och tojjy detoxen bootea. Priset minns jag inte.. 300-500 typ, prisvärt enligt mig. Påsarna var as söta hahh, jag drack teet dagligen i 4 veckor. Man dricker morgon-teet varje dag och kvälls-teet varannan kväll. Kvälls-teet innehöll laxeringsmedel, vilket rensade magen morgonen efter. Tillsammans med teet så finns det ett strikt matschema, klicka HÄR för att se det!. Men eftersom jag älskar mat och kan inte klara av stryks dieter då gjorde jag min egna. Skippade bara all skräpmat osv osv. Kände jättestor skillnad. Ni vet när man känner sig uppblåst, tjock och bara ful? Kände aldrig de under min te-period. Magen var alltid platt, kände mig inte hungrig heller. Teet smakar typ.. Örter? Haha typ mynta och citrongräs och massa bajs. Det är drickbart iaf!! När den tog slut ville jag testa på nytt så jag beställde hem youtea. Har inte riktigt fortsatt med den... Den innehöll inte laxeringsmedel och jag kände inte samma effekt som bootea, det var typ 1000 tepåsar och jämföre alltid känslan med bootea. pallar ej fortsätta med ett te jag inte kände hjälpte och som bara gör mina tänder gula. Visst kanske ni tänker "men de kanske hjälpt om hon fortsatte och gjorde färdigt det". Men haha vem ser inte resultat efter 4 veckor med 124455 tepåsar och bra mat? Till och med liptons te gör resultat då...
Hoppas det gav svar, babblade massa skit nu
 
såna as söta, tredimensionella triangelspåsar gjord av något tyg hahaha 
blä, bajs
 


tojjy

lipton, hahahh gråter

2015-01-25 @ 00:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious