Spyflugan

  2015-01-25 / 20:49:42 / R A N D O M D A Y /
Har legat i sängen hela dagen. Gårdagen var jävligt kul, dansade och allt var bra. Sen spydde jag i morse, tänkte standard för mig när jag druckit. Men jag slutade inte spy, djävulen kramade ur allt jag har kvar i min kropp. Trodde jag skulle dö, ville åka till akuten och dö.  Försökt äta lite apelsin och mat men allt har åkt upp igen. Detta är inte bakis så Jah tror jag åkt på någon magsjuka. Tror inte de är matförgiftning för ingen annan har fått det hahaha. Men ÅHH har bokstavligen legat i sängen och dött, elviz var här med en jordgubbsmilkshake innan saknat och Love her som låg bredvid mig när Jah dog. Roligt sällskap, NOT.  tyvärr åkte milkshaken också upp hahahah. Men men, Sarah skrev precis "kolla din brevlåda", so i did, alltså blev helt mållös?! Den tjejen har åkt och köpt tulpaner och dumleklubbor till mig. Skrivit ett kort, Smygit hem till mig och sen stuckit därifrån. Hon ville bara göra mig glad för jag varit så olycklig idag hahahha. Alltså älskar den tjejen, får typ tårar i ögonen hahahahhahaha









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious