LONDON bildbomb

  2015-01-02 / 19:55:07 / R A N D O M D A Y /
Sammanfattar dessa 4 dagar och denna resan med... äventyrlig, bra och kaos hahaha.
 
Vårt flyg blev försenat en timme och vi alla stressade till vårt hostel, fixade oss, klackarna på sen tog vi taxi in till stan. Har haft kontakt med en promoter som fixade in oss i en klubb som hette Project, det var hur kul som helst. En classy club, skit bra music och vi fick gratis drinkar. Dagen efter gick vi på stan, sen hem fixade oss inför vår nyårsmiddag på en japansk restaurang. Förväntade oss sushi men när vi kom dit så fanns det en nyårsmeny som kostade oss 50 pund, skit dyrt men så värt det!! åt en halv hummer som gav mig en allergisk reaktion som gjorde att jag spydde och låg och kallsvettades till klockan 10. Orkar inte förklara mer men allt blev kaos, vi alla stressade, blev lurade av taxin, sprang överallt, splittrades. MEn JA! bästa nyårn för mig hahah, hade så ku med mina vänner. Sen dagen efter sightseeade vi och bara njöt av staden
 
 
 
orkar inte mer hejdå
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious