HAPPY NEW YEAR

  2015-01-02 / 08:08:11 / R A N D O M D A Y /
Har inte kunnat uppdatera bloggen för vi tar verkligen vara på dagarna här. HAHHA who am I kidding, internet suger.  Gott nytt år på er!!! Vår nyår var lite fail då vi missade 12-slaget, splittrades osv osv. Men jävligt kul hade vi hahahha. Visar alla fina bilder när jag är hemma imon!!



Här är en bild på när Sarah och ELVIZ lider i klackar medan.... 
.... Jag och Ida älskade livet för vi hade köpt ballerinaskor som vi hade i väskan

The SQUAD. Och nån random



Här ser ni mina och Idas skor HHAHAH
Poppin bottles

Några randoma töntar skulle ta bild på oss. Men sen kom alla deras vänner, kusiner och syskon in på fotot. Här ser ni paniken i mitt ansiktsuttryck att han skulle springa iväg med min telefon



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious