Friends

  2015-01-06 / 22:38:55 / R A N D O M D A Y /
Helt sjukt vad jag älskar mina vänner. Idag har jag hängt hemma hos Albin utan Albin hahahha. Älskar att Sarah förvandlar hans lägenhet till en fritidsgård så fort han jobbar. Vi kollade på mean girls, åt Ginos och snackade skit. Det senaste halvåret har jag verkligen känt mig älskad. Alltså verkligen insett att "shit, mina vänner stöttar och finns för mig även fast jag tjatar om samma grejer". Visst har man känt så innan men när man går igenom svåra tider så är det verkligen.. "Upp till bevis". Älskar Sarah att hon lipar för mig HAHHAHAHA är de ens möjligt? Älskar den tjejen. Hade jag haft mens hade vi nog haft samma menscykel. Vi är synkade <333333 HAHAHAHHA dör. Hejdå är PSYKO


Så mycket kärlek i en bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious