drömtydning

  2015-01-09 / 12:51:00 / R A N D O M D A Y /
har två dagar i rad drömt att jag tappat många av mina tänder, har även drömt om detta inom de senaste 2 månaderna. Så sjukt läskigt, det känns så himla verkligt att jag verkligen får panik, de är inte "de är en dröm skitsamma om jag tappar dom" utan det är verkligen "OMFG VA HÄNDER MED MINA TÄNDER? MITT LIV ÄR ÖVER? MÅSTE ÅKA TILL TANDLÄKAREN" sen vaknar jag och har alla mina tänder, yay, så här står de på drömtydning, kanske stämmer ändå..
 
Tappa tänder
Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft.
 
 
älskar mina tänder
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious