Krogssöndag

  2015-02-02 / 10:39:29 / R A N D O M D A Y /
Hahaha sjukaste ever, låg död i sängen igår till typ 8, sen fick jag för mig att krascha mackan. Vi bestämde oss för att dra till lokalen och äta rester från hans fest (kinamat och tårta). Sen skämtade Alex lite "haha, ska vi inte supa också?" Och peka på kylskåpet som är fullt med alkohol, men sen blev det blodigt allvar och vi bestämde oss för att dra ut. Har skola idag och sitter här just nu med min grupp hel död. Men så värt det. Vi hängde på zigges, tog en drink och dansade. Sen var det några bitches som smygfottade oss av en anledning, japp. Vet att jag är snygg och ni får fota om ni vill, men gör det diskret tack!! Dör, är i skolan i smyg nu. Mamma frågade när jag började bara för jag frågade om jag fick dra ut, sa 1! Vilket är sant för då har jag seminarium. Men nu har vi grupparbete vid 10 -.-








Sandra

haha man bruka ljuga för att skippa skolan men du ljuger om att du är i skolan...

2015-02-03 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious