Polen

  2014-09-12 / 11:09:46 / R A N D O M D A Y /
HAHHA vill ni höra en rolig grej? IM GOING TO POLAND. vi fick ju åka dit i nian för koncentrationslägret och massa annat. Så nu när min bror går i nian ska jag hänga med att förstöra hans liv. Mina vänner tänker typ "WTF Polen?? Varför är hon inte bara ensam hemma och festar?" JO för att i lördags när jag var ute, kollade på Halmstads nattliv och människorna, de lockad inte mig, jag vill UTFORSKA nytt, nya städer, nya människor. Mina vänner jobbar ändå så va ska man göra hemma?

Ni som är födda år 99 och ska åka till Polen tänker säkert "OMG inte Linda" hahahaa älskar mitt liv, kommer döda er alla

Krakow ska vi till och det är en extrem mysig stad






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious