My best friend

  2014-09-23 / 22:08:00 / R A N D O M D A Y /
En tjej jag lärt känna genom åren är LINDSEY. Min bästa vän från USA, vi kom varandra väldigt nära på kort tid. Många frågar mig vem hon är och hur vi lärt känna varandra. Våra mammor var best best friends när de gick i skolan i Vietnam. Sen skiljdes de åt då mamma åkte till Sverige och hon till USA. 2008 och 2011 när vi var i USA så träffades vi också men det var typ... Awkward, mer "hej mammas kompis barn, tack för du är låtsas snäll mot mig". Men förra året när jag åkte själv så bodde jag hos henne i en vecka (fortfarande inte best best friends)när jag skulle åka bytte vi nummer, och började smsa mer och mer. Om tv-program, om killar, våra problem, och denna gången när vi åkte så var vi typ.. Oskiljbara hahha. Hennes vänner frågade mig "vi alla är förvånade att ni är så bra vänner, du bara dök upp" och ja, de gjorde jag typ, bha en dag BAM. saknar henne, suger att jag ej bor där!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious