Love this girl

  2014-09-24 / 20:45:17 / R A N D O M D A Y /
Satt och tänkte påvägen hem, omg omg snart åker jag till USA. Är så glad att detta blir av och är så himla stolt över min lilla fågel. Vi lägger 15k på hotell och flyg, samt 30k som fickpengar, kan ni tänka er att vi har sparat ihop det?? Jag är ganska duktig på att spara så menar inte så, men alltså SARAH DUFVA, slösarn nr 1, kan inte hålla i sina pengar mer än 7 minuter efter löning, SKA RESA MED MIG!!! åh mmy best friend, vi kommer ha så himla kul leva livet, slösa pengar och leva yolo. Längtar tills jag spricker
 
Så här snygga är vi nu
 
så här fula var vi då, speciellt sarah HAHA KOLLA HENNES TÄNDER, love you
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious