Krakow

  2014-09-15 / 21:29:39 / R A N D O M D A Y /
Åh va lång bussresa, och massa otur. För de första så glömde jag min kudde inför en 18 timmars lång resa. 2. Färjan vinglade mer än Gud vet vad, Titanic varning på de. 3. Bussen körde på något på motorvägen och var nära på att välta. De enda som var bra var att jag var helt drogad av mina åksjukstabletter att jag sov hela resan. 

Drömde VÄRLEDNS bästa dröm, gråter bara jag tänker på de. Jag och Vian träffade Cameron Dallas och Nash, blev inbjudna i deras lägenhet och chillade typ, blev vän med Camerons riktiga fb och bytte nummer för jag föreslog att vi kunde umgås när jag kommer i november. Sen tog vi massa fotos tillsammans. Jag är kär i Cameron Dallas. Jag bryr mig inte vad som krävs, fängelse eller inte, jag ska röra hans ansikte när jag är i USA. Mår bra iaf kram!! 


Utanför vårt hostel 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious