Im free

  2014-09-11 / 12:44:27 / R A N D O M D A Y /
Somnade rätt tidigt igår med tanke på att jag vaknade halv sex för att jobba. När jag vaknade hängde jag med mina päron för att köpa en TV, den jag ville ha var inte i lager så får köpa den nästa vecka. Jag ska betala den själv wohoo, så stolt hahahah. Nu när man inte börjat studera än så kan man väl bara ligga hemma och kolla på tv ! Har även anmält mig till högskoleprovet, vet att jag kommer in på min linje men man kan ju ändå öka chansen eller ha tur och sätta 1.9 och bli läkare. Idag ska jag möta Bella för sushi innan hon drar till Australien samt umgås med oliver -.-
 
Idag är en sån dag man saknar alanya, sina babes och oscar HAHAHA
 
 


Anonym

Vad för linje ska du söka?

2014-09-11 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious