Life

  2014-10-10 / 11:12:45 / R A N D O M D A Y /
Ibland när jag jobbar på äldreboendet så kan jag få såna.. Deep thoughts. Jag ser mig själv som ett barn, jag undrar om jag nån gång i livet kommer tänka "ÅHH är redo att skaffa barn". Ärlig talat så ser jag mig själv mer som.... Självständig, inga barn, kanske nån boytoy hahahha(!!!) bli framgångsrik, flytta USA och bara resa. De kanske ändras i framtiden men just nu så känner jag usch nej? Skulle aldrig vilja uppfostra eller ta hand om något jävla barn. Jag är själv väldigt jobbig som barn och undrar hela tiden hur mamma står ut, JAG KONMER ALDRIG STÅ UT OM JAG HAR EN UNGE SOM MIG HAHHA. den enda anledningen varför man ändå vill ha barn nån gång är att jag vill att mina föräldrar ska kunna ha ett barnbarn. Ja jag vet att Jimmy också är deras unge men han kommer säkert komma ut från garderoben snart ändå. Tror aldrig jag kommer växa upp 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious