Life

  2014-10-13 / 23:57:19 / R A N D O M D A Y /
Vi människor drivs av lust, längtan, och begär. Vår generation är små bortskämda barn som aldrig blir nöjda. Får vi iphone 3 vill vi ha iphone 4, har vi 4;an vill man vänta 1 år på 5:an för att bli lycklig. Lyckan är inte heller långvarig, utan den går snabbt över, när man inser att 6:an är påväg. Jag längtar tills jag är i USA igen, jag längtar tills jag och Sarah gör vår livs resa... Om 19 dagar. Ändå skrämmer nedräkningen mig för när resan väl är över så kommer de vara ett minne och allt de roliga oc lyckoruset är över. När resan är slut begär vi fler resor. Det är synd, man finner aldrig lyckan om man inte nöjer sig med det man har. I know, jag nöjer aldrig mig och det är synd. Jag avundas utav människor som är lyckliga, lyckliga att de har en begagnad iPad som de köpte för 800kr på loppis.  lyckliga även fast de inte har råd att resa eller inte ens bryr sig. Därför att dom nöjer sig med de dom har. Tänk på det!! Visst är jag också lycklig, men de har alltid ett slut och jag suktar efter mer. Om det inte blir au pair USA så ska jag plugga i USA, är de för dyrt så vill jag gifta mig i USA och rymma. I slutändan händer ingenting och jag faller handlöst ner mot marken, hårdare än er alla som faktiskt NÖJER ER.   De är sorgligt men sant 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious