Lana Del Rey

  2014-10-04 / 00:52:58 / R A N D O M D A Y /
hmm..... hur ska jag sätta fingret på det här så att ni ska förstå...
Ni vet när hjärtat brister, när klumpen i magen huggs som en kniv tusen gånger om eller när man gråter blod. All ångest, panikattack och sorg tillsammans blir som en atombomb i kroppen, klumpen i halsen som hindrar en från att gråta, man sväljer sakta men känner ändå hur ögonen blir blöta. Ja ungefär så kände jag när jag såg att Lana del rey har en konsert i hollywood den 17-18 oktober, OKTOBER!!!!! jag älskar lana, men just idag hatar jag henne för att hon inte väntade en månad. JAG ÄR DÄR HELA NOVEMBER OCH SÅ SKA HON SJUNGA I HOLLYWOOD EN MÅNAD INNAN??°°?°??!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!? ASSÅ kan inte förklara med ord hur jag känner, besvikelse, ångest, sorg, ilska, allt är så blandat, jag gråter. Ska gråta mig till sömns. jag ska hitta ett sätt att röra henne, lukta på henne och bara....... JAGA HENNE. Ska hitta hennes adress sen knacka på. JAG BRYR MIG INTE
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious