Happy birthday baby

  2014-10-20 / 00:13:00 / R A N D O M D A Y /
Idag fyller min bästa vän år, min andra halva, min respartner, min sovpartner och så mycket mer. Hon finns alltid där för mig, förstår mig så himla bra och vi kommer så bra överens. Våra pojkvänner brukar påpeka att vi är lika elaka och cp. Hon lipar för selens Gomez och jah för lana. Jag har funnits där för henne när hon färgade sitt hår blont men som blev oranget, när hon hade fucked up tänder, när hon bröt armen. Och hon har funnits där när jah var som mest deprimerad. Tillsammans har vi gått igenom motgångar, men med USA om 13 dagar så är det jag och hon on the top of the world. En resa för livet och en vän för livet. Kan inte förklara med ord!!!! Alla borde ha en vän som sarah dufva. En som har damp med en, gråter med en och skrattar med en. Vill bara slriva hur bra hon är men ska kolla gossip girl nu. Älskar dig dufvis 














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious