20 år!!!

  2014-10-11 / 10:47:00 / R A N D O M D A Y /
igår var jag på kalas för att fira min sis födelsedag!!! Vi har känt varandra sen jag föddes och äntligen kommer hon till nytta när hon kan köpa ut till mig hehe SKOJAR!!! de bjöds på god mat och sen TÅRTA ( största anledningen varför jag kom). Hon fick fina presenter, en MK väska av sin kille, men jag är mest avis för Sims 4 hahaha!! Tiden går sjukt fort! Jenny är den systern jag aldrig fick, vi har helt olika umgängen, umgås inte så ofta längre då hon pluggar i borås, vi lever seperata liv men när vi väl pratar eller umgås så är de som om tiden har stått still. Vi gjorde allt tillsammans förut, köpte likadana kläder, ritade hahah dör! ni ska jämföra våra målaböcker, Jenny målade och ritade som en gud, innanför linjerna och helt jämnt och fint, min bok är som ett bombnedslag, minns att jag alltid var deprimerad för jag inte kunde rita som henne. Vi har gått igenom både ned och uppgångar i livet, kom ihåg när jag och hon satt på stranden och grät för min cykel hade blivit snodd HAHAHA JAG DÖÖÖR. Vi var helt enkelt två tjocka grisar som gjorde allt tillsammans och hade på sig likadana kläder, kom ihåg att vi blev sura så fort någon frågade om vi var syskon. Hon är även en vän som jag garanterat vet att jag kommer ha med mig livet ut, gudmor till mina barn, min brudstärna och så mycket mer. Grattis på din 20 årsdag, love you
 
 
Vi gick på kyrkis tillsammans, redan då skulle jag vara fin av mig, En prinsessa på hallooween hahahahha 
 
Min födelsedag ett okänt år hahah
 
 
 
jag hade en svart och hon en vit, FRÅGA INTE ENS
 
Vi tyckte om samma armband och köpte de till varandra ist för oss själva haha
 
Jennys fobi för att pusas mig
 
Här skulle vi springa oolympic day där alla får happymeal i slutet, jag dör, VI KOM SIST HAHAHHA 
 
här fyllde jenny 14, känns som igår
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious