Yesterday

  2014-11-05 / 13:43:10 / R A N D O M D A Y /
Igår bestämde vi spontant, LETS GO SHOPPING. Sagt och gjort så köpte vi bussbiljetter till premium outlets ute i woodbury, eller som sarah säger "blueberry" helt lost. Vi var där mellan 10-4, kändes som en lång tid när vi bokade men åh va de gick fort. Sprang typ runt där i cirklar, men sen fastna vi i sunglass hut där två killar distraherade oss i minst en timma typ, de ville ha oss, lovar HAHAHAHHAHA. Så vi körde klassikern "We'll be back" sen sprang vi för vårt liv. Fick iaf med mig lite saker jag kan visa NÅNGÅNG. När vi kom hem låg vi och däckade och funderade om kvällen, de lutade mot bio. Men på något sätt hamnade vi på en bar på vår gata, drinkar på det!! wihooooo. Asså bartendern var en gammal tant från Chile som sög. Våra drinkar innehöll 4/5 sprit och en skvätt juice. Så ja, vi vinglade hem och tog en pizza på vägen heheh
 
Får ofta beröm för mitt hår här, ser själv att de är svinlångt. Tom en creapy kille på tunnelbanan smygfottade mitt hår, så fick damp och konfrontera honom sen tyckte jag synd om honom och lät honom va
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious