What happens in vegas?

  2014-11-14 / 20:25:16 / R A N D O M D A Y /
no Los angeles... stays here!!
igår var en crazy night, skulle fråga en snygg kille om vägen, sen följde han oss dit för han skulle åt samma håll, slutade med att vi umgicks med honom hela kvällen hahhaha dör, detta är nog de mest galna jag gjort när det gäller främlingar och bajs. Skulle aldrig göra något sånt här hemma men vafan, im in La och han var cp snygg. Säger bara en sak som kan sammanfatta vår crazy night, vi var nära på att dö 3 gånger typ, bokstavligen DÖ
 
han gillar ej att vara med på foton men här har ni en glimt på vår hottie, eller min iaf, sarah kan dö
 
 
detta är den enda bilden ni får hahha kram
 
 
 
 
 


Sandra

Hallå Taken? ring mig isåfall hehe

2014-11-16 @ 21:05:30
Sandra

Hallå Taken? ring mig isåfall hehe

2014-11-16 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious