The voice

  2014-11-19 / 08:33:35 / R A N D O M D A Y /
Idag när jag och sarah vaknade så fixade vi oss och la telefonerna hemma. reglerna var strika, ingen logga på sina kläder, ingen telefon, kamera, skyltar osv osv. Vi kom till universal lite tidigare och bestämde oss för att åka fördriva tiden med lite attraktioner haha så kul!!
 
Orkar inte berätta i detaljer hur vi satt och väntade på att åka ner till stuidon men iaf!! Vi fick väldigt väldigt bra platser, alltså vi stod upp precis vid scenen och max 5 meter ifrån Adam Levine, ÅHH SÅ KÄR I HONOM. Hur han går, hans kropp, hans ansikte, när han sjönd helt random hela han.. åh dör igen. DOCK! så är jag jävligt besviken på hur han var som person, alla domarna verkade goa, brydde sig och allmänt glada. Adam däremot såg trött ut på livet, på sitt jobb, på programmet och på alla deltagare. Han verkade nochalant och liksom inte engagerad i grejen. Det var verkligen kul att få uppleva och se hur de gör allt live men usch så uppgjort allt är. När man ser på Tv så klappar alla och har kul och wow hon sjöng as bra alla ställde sig upp. Men nej nej nej man ska verkligen inte tro på allt man ser på Tv, ALLT ÄR VINKLAT. Innan själva showen började så visade dom hur vi skulle klappa, heja på alla artister som går förbi, göra hjärtan i luften när en sorglig låt kom veva med händerna i luften. Och som grädde på moset skulle allt fkn ske med armarna över huvudet, krampade efter typ 2 min och lipade efter 5. Kände mig tvingad och pressad annars skulle jag få stå längre bak typ. Vi var liksom tvugna att klappa och heja efter varje artist även fast dom sög liksom. inte nog med de, vi hörde ingenting?! under 2 timmar jag stod där inne hörde jag bha "OHOHOHWOHOW HAOWFAJOFHOHOHWOHWOHWOWHOW" och 10024802 applåder på det. Man hörde inte vad programledaren sa, eller domarna, eller artisterna sjunga, bara ständigt klappande fkn tinitus. Skrek fan efter adam 10903 gånger, " I LOVE YOU ADAM" "ÄLSKAR DIG ADAM" "ÄLSKA MIG TILLBAKA DÅÅÅ", hahahah han hörde inte mig, dör så fail
 
Kändisarna är precis som oss, Adam, Gwen och Pharell haha dör, (förnamnet bara för att jag känner dom liksom) sitter och tar selfies, kollar på bilden tillsammans sen, dricker starbucks, är mobilberoende (speciellt pharell) 
 
asså denna man, marry mig
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious