Sunday fun day 4 reaaal

  2014-11-17 / 08:08:51 / R A N D O M D A Y /
Åh så himla bra dag!! Fick så mycket gjort och sett så mycket! Vi åt först frukost på et mysigt cafe, sen rörde oss mot downtown LA för att bara hänga och vi hade bokat bord på en restaurang på ett rooftop! Där satt vi tills solen gick ner. Efteråt åkte vi till Lacma, typ lampor haha kolla bilder bara, sen kissade sarah nästan på sig så vi rörde oss upp till Griffith observoearoaty för att kolla på utsikten! Nu har lindsey åkt hem och vi ses igen på Torsdag för då blir det Byebye LA och hej orange county, sorgligt jag vet!
Föresten, där vi satt och åt frukost så såg jag Joshua Peck gå förbi, ni vet han feta i drake and josh som gick på nickelodeon? hahahahah orkar inte, ropade på honom och han gav mig en sån konstig blick typ " do i know you or are you a fan?" men han gick vidare då tönten skulle på Yoga, DÖR HAHAHHA så pin
 
Beställde ett glas sangria HEHEHEHEHHE mums
Love these girls so much!!!
bilden ger inte ens 1% rättvisa 
 
orkar inte ladda upp mer, min rygg knäcks och Sarah ligger förväntansfull efter nästa inlägg -.-
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious