Saturday

  2014-11-30 / 03:37:30 / R A N D O M D A Y /
Idag åkte jag och Sarah och shoppade igen. Vi skulle bara gå en snabbis då våra resväskor är fulla men nej. Fick med mig ett par vita air Max. Kommer typ betala 8028kr i övervikt på bagage. Vill gråta. Juste en sak till jag vill gråta över, eller nej 2. 
Nr 1, pga preventivmedel så får jag inte mens har inte haft det på 2 år heller. Men nej, idag kände min kropp på sig att få ett jävla mensfall. Iaf, mensade på mig när jag shoppade. HAHHAHA dör älskar Sarah som ger mig hennes tröja

Nr 2. Sarah gjorde sina naglar i en salong som ägdes av vietnameser. Satt bara där tyst då jag inte gillar att prata vietnamesiska. Helt plötsligt kommer de en dam som jobbar där och säger "i need the chair", snällt och tyst ställde jag mig upp och så säger hon till sina kompisar typ försöker var rolig "kan du flytta på sig så kunder kan sitta?" Inte så farligt tycker ni men med den otrevligaste tonen och den mest grova vietnamesiskan så kan det översättas "kan du FKN flytta på dig", så ville jag bara slå sönder henne. Rude ASS bitch, sa till henne att jag förstår vad hon säger och att man prata inte så med kunder och att hon var "rude" så hon vände bara om och gick till de andra?! Bad inte ens om ursäkt. Hon vågade inte ens kolla mig i ögonen sen.Hahaha sen stod jag och skrek på 3 andra språk så de andra kissed my ASS' och kom med typ 6 andra stolar

Åh har en till sak att gråta över, se bilden nedan



Hittade mina glasögon jag vill ha. Så sorgligt liv




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious