My love

  2014-11-20 / 11:28:56 / R A N D O M D A Y /
Asså jag kan inte förklara känslan jag känner. Adrenalinet, att mitt hjärta slår i 180km/h, att det skippar 2-3 slag fjärilar i magen och ett bra jävla kramp i magen. Jag har träffat Cameron Dallas. Asså jag kan dö lycklig?!!! Vill typ bara dö. Efter 12 dagar i la, efter att jag stått utanför hans hus x antal gånger och gått hem lika besviken alla gånger så har jag träffat honom. Jag gav upp i förrgår, tänkte "FUCK it" om han ska leka svår och inte träffa mig. Och när jag förlorat allt hopp, de är då de händer. Jag grät, asså jag orkar inte ens skriva mer jag dör, han sa att han älskade mig. De gör han, för vi ska gifta oss och jag ska ha hans barn 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious