Luckiest girl in the world

  2014-11-22 / 04:39:50 / R A N D O M D A Y /
Kan inte beskriva med ord hur jag känner. Igår klagade jag till Sarah och Lindsey typ "fan att jag inte bad han följa mig på Twitter" så ältade lite över de. Imorse när jag vaknade så laddade jag upp bilden på mig och Cameron, taggade honom och snabbt fick jag notiser att "Cameron Dallas retweeta" "Cameron Dallas följer nu dig" men notisen försvann fort då 6289 notiser kom. Vill inte få panik innan jag kolla upp detta då vem som helst kan döpa sig till Cameron Dallas på Twitter men jaaa, it was HIM. Självaste cameron Dallas, min pojkvän följde mig på Twitter och hade nu blottat vår bild och min profil för hans nästan 4 miljoner fans. Imorse brann nästan min telefon upp och det poppar fortfarande på min telefon. Hahhaa bokstavligen 15 minutes of fame. Ni som inte förstår kan jag inte heller förklara till. Ni kan himla med ögonen och bha vem fan bryr sig om en kille för vine? Men jag är kär, hahha. Vissa människor är fan galna, kommenterar snälla men även elaka saker. Calm down, his mine







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious