K A O S

  2014-11-06 / 12:02:26 / R A N D O M D A Y /
Sitter och väntar på flyget som lyfter om 35 min. Jag dör vilken fail. Jag och Sarah planerade att taxi vid 3-tiden och stanna uppe till de. Men sen vid 12-tiden var vi båda så trötta så bestämde oss för en powernap, så jag la klockan på 01.00... Mitt i min sömn vaknar jag och tänker "nej nej vi har inte försovit oss". Kollar klockan som visar 04.07. Grät och sprang samtidigt HAHHA dör. Ni som rest med mig eller vet hur jag är, så förstår ni. Jag är i vanliga fall väldigt organiserad och är på flygplatsen 4 timmar innan typ. Vi packade ihop våra saker, sprang ner på gatan och viftade på taxi. Vi hann och väntar iaf nu, men åh paniken 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious