Tiden går så fort

  2014-05-02 / 22:39:00 / R A N D O M D A Y /
Jag och min partner in crime Sandra pratar om hur studenten närmar sig.. kom ihåg när gamlingen tog studenten 2008 och jag bokstavligen mobbad och skrattade åt henne när hon grät hemma efter utspringet. Var 13 och tyckte att hon var helt dum i huvudet, men nu när jag själv är så nära.... kommer gråta innan jag sminkar mig, efter studentfotot och medan jag springer ut och hela vägen på flaket, jag skojar inte!!! kan gråta nu när jag tänker på det. Ibland får jag tankar att begå självmord för tiden går så snabbt, men ändå onödigt eller hur...... usch fy och blä 
 
 
mminns denna dagen när jag och jenny tog foto vid kåren, typ 13 år sen nu men känns som igår :( 
 
TIME WHERE ARE YOU
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious