Mösspåtagning 2014

  2014-05-09 / 23:27:06 / R A N D O M D A Y /
Fyfan vilken bra kväll!!!! Som tradition innan studenten är det ju mösspåtagning. Var lite skeptisk till det, trodde det var tanken som räknades och att ingen skulle våga använda sin studentmössa, men ack så fel, ALLA HADE!!!. Det började på morfars uteservering där det var fullt ös!! hade så roligt och vi drack så gott rosévin. Kvällen fortsatte hos Ben där vi förfestade men jag bestämde mig för att röra mig hemåt. Jobbar imorgon och öppnar dessutom så kände att jag inte vill få för lite sömn. Bra beslut, så skönt att ligga i min säng. Nu blir det inget mer drickande utan jag sparar mig till ALANYA som är om 2 veckor!! så fkn taggad!!! Ville ta fina bilder idag med min rosa älskling då detta är ett minne för livet! här kommer bildbomd!!
 
 
 
dör hahah aallt fokus på mig 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious