LYCKA

  2014-05-29 / 02:17:16 / R A N D O M D A Y /
Shit va dålig man blir på att uppdatera när det är fint väder. Ska säger er att denna känslan jag har nu, är den bästa känslan jag känt. Att efter 12 år i skolan, gråtit, kämpat och fått ångest över prov, redovisningar och inlämningar är över!!!!!! Jag har gjort mitt bästa med fysik, matte, kemi, aa you name it!!!!!!! Det firades rejält med en cider och bulls lyxiga räkmacka! Välförtjänt men känner nu i efterhand att jag inte behövde dricka ikv. Så onödigt och de ledde till att jag tog taxi hem ist för att köra själv. Idag har varit en bra dag med mina bästa vänner men kände att jag vill hem tidigt. Kram








Vår turkiska vän janell



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious