Färgat håret!

  2014-05-11 / 23:31:07 / R A N D O M D A Y /
I fredags var mamma på gekås jag bad henne köpa hårfärg hehe. På bilden så såg det jätteljust ut och jag har haft panik över allting haha. Tojjy sa till mig att inte sätta in de men så  yoloade  vi lite. Resultatet blev riktigt bra! Det gick inte att få det så ljust så jag är mörkhårig men ville få mitt hår enfärgat! Har ju lite "ombre" som egentligen är kvarbliven då jag var rödhårig för typ 2.5 år sen hahhhaha!! Men till balen vill jag vara lite "classy" och ha det i en färg... Tojjy färgade på mig som vanligt, älskar henne att hon alltig hjälper mig med mina hårproblem. Speciellt de gångerna jag försökte bli rödhårig och hon fick bleka och färga typ 3 dagar på rad, hon blev nog hög av alla gifter hon inhalerade hahahha. 
 
 
mitt hå rhar blivit så långt hihihihi blir glad då! Kommer sakna min "ombre" men den kommer väl tillbaka efter all sol då röda pigmenter är svårast att få bort hehe
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious