Kärleken till min mamma

  2014-03-20 / 22:05:50 / R A N D O M D A Y /
Under min uppväxt har det automatiskt inmatats i mitt huvud, eller jag har fått en uppfattning om att asiater är stränga. Stereotyper, idealsbilder och mycket man hör, doktor hit, doktor dit. Men nu inför studenten och allt det okända så stöttar mamma mig i allt!! Om jag vill plugga, do it! Om jag vill resa, she pays( hahahha), om jag inte vill plugga, stay home, om jag vill bli städerska, so be!! Hon stöttar även mig när jag vill gifta mig i USA för Green card, ger förslag om hennes kompisars barn HAHAHHAHA. 
Är så glad att min mamma inte är en uppstoppad tant som tvingar mig bli doktor dagen efter studenten, eller tvinga mig betala hyra i mitt eget rum. Mina föräldrar ger mig allt, och stöttar mig med allt!!! Ska stanna här för alltid






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious