Utgång #3

  2014-06-03 / 03:30:00 / R A N D O M D A Y /
Vet inte var jag får min energi ifrån?? Vakna tidigt för att sola, sola 4-5 timmar, äta och festa till 4 på morgonen. Så ser våra kvällar ut här i alanya och jag har lika kul varje gång?! Kommer dö till balen och sova på röda mattan hahah. Vi bråkade och tjafsade med massa turkar, dom är helt seriöst retarded som inte kan ta ett nej och börja förfölja oss. Idag var jag och Elvira nyktra! (Okej en cocktail) men hade skitkul!! Nina å andra sidan behöver vi inte ens nämna.. Låter bilderna förklara 






Detta är kvällens summering och såhär slutade den


En full Nina som ligger på kakelgolv med trosor och en brödlimpa som kudde....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious