H O M E

  2014-06-07 / 00:22:34 / R A N D O M D A Y /
brukar inte säga detta då jag oftast reser till USA HEHE - borta bra men hemma bäst.
När jag reser så är det alltid stora resor med familjen, till usa eller vietnam. Det är första gången jag åker på en charterresa med vänner för sol,bad och fest. fy vad sliten jag känner mig och håller mig nog borta från charter nästa gång. En gång räcker sen forever USA <3
Skulle egentligen landa 15.15 i sverige men vi landade strax efter 17:00 då flyget blev sent. mitt tålamod är såååååå dåligt att jag dampade på alla turkar där hahahaha
 
Laddar upp bilder nån gång men här är vad jag köpte på tax freen påväg hem, min favoritparfym jag hade 2010. Finns ju i halmstad att köpa, men bara 50ml, palla det...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious