bildbomb!!

  2014-06-14 / 14:30:25 / R A N D O M D A Y /
Mina fkn bästa vänner!! När man slutade nian sa alla : " ni kommer inte hålla ihop, man hittar nya vänner och glider isär" Vi har inte glidit isär utan bara växt som individer och vänskapen är starkare än någonsin. Är så glad att jag hade dessa vid min sida igår och är så glad att hur många vänner vi än tappar på vägen så gör vi det tillsammans
 
här är ettt fotobevis på att jag är snyggast i släkten. alla tror att jag driver men come on..... driver jag nu då? Nej just det. HEJDÅ
Här är min familj, min bror är utstött och jag är mest älskad 
Min daddy, den mest känslokalla människan ever, som en sten. Men ändå så mkt kärlek <3
min mamma är nog den bästa kvinnan som någonsin levt, älskar henne SÅÅÅ MKT
 
Jag har varit väldigt nojjig över min studentmottagning då alla mina vänner själv tar studenten och jag har knappt släktingar här men så lyckat! min studentmottagning bestod av väldigt få personer, men av de personer som står mig närmst, de förgyllar mina dagar och gjorde min student till den bästa.  Jag är så tacksam för alla som kom, sandras föräldrar, jennys föräldrar, min morbror, min kusin och framförallt min familj!! Alla stod och tog emot mig 12:00 när jag sprang ut, alla trängdes för att fota, alla gick vidare till stan för att ta emot mig där I FKN LOVE THEM. 
Denna björnen fick jag av sandra.. en vän som uppmuntrar mig till alkoholist-livet hahahha not dog. Och även min cheesecake jag gjorde hihi så god mums!!
 
 


L

Åhhhh grattiiiiis :)))

2014-06-15 @ 12:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious