Svar

  2014-07-04 / 00:03:19 / R A N D O M D A Y /


Ja det gör jag! När jag var i USA förra sommaren så köpte jag tandblekning för 50$ på target. Det heter Crest 3D whitestripes, det är som två tejp för upp och nere. Finns i olika "grader" typ, 15 minuter i 14 dagar, 5 minuter i 28 dagar, 2 timmar i 7 dagar. Jag tog den starkaste heter typ styrka 5/5. Kollade på youtube och läste recensioner och många klagade på ilningar osv, men jag kände ingenting! Detta ska inte skada emaljen men lite kortvarig ilning kan man få, och vet man om att man har svaga tänder så välj en "svagare" grad. Såg verkligen resultat på en gång och behövde inte ens använda alla sju tejp, så är skitnöjd och får komplimanger för mina tänder ganska ofta :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious