Dubbel M

  2014-07-01 / 00:35:16 / R A N D O M D A Y /
Min rubrik betyder: MYS-MÅNDAG. 
Hade världens bästa dröm om mannen Cameron Dallas, woke up, died. Lunchade med Nina i stan där vi sprang på lova och Bianca, sen kom Sarah och ELVIZ!! Helt spontant haha! Vi bestämde oss för att dra hem för att sedan träffas på tillsammans för drinkar. But first.. I mer oliver ahahha. Mötte upp tjejerna på tillsammans och tog en drink som hette fläderdröm. I skrivande stund tänker jag "attans, tog ingen bild" aja jag minns hur den ser ut hehe. Så idag var en spontan dag där vi fick se lova och Linn för sista gången (på ett tag) nu när de flyttar till Barcelona! 
Ligger här i min säng och bloggar samtidigt som jag gråter när jag tänker på jobb 07.00 imorgon hejdå





Sen i skrivande stund kom jag på "juste Nina tog bild". Så kul att jag kommer på massa saker i skrivande stund hela tiden hhah. Här är min fläderdröm hahha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious