Båstad

  2014-07-11 / 21:44:17 / R A N D O M D A Y /
Har en skitmysig dag med mina bästa vänner. Orkar inte ens prata om gårdagen så dåligt jag mådde men men! Nya tag och vi bilade ner till Båstad, aldrig varit där på det omtalade pepes bodega och tennisveckan då det är första sommaren vi är 18 hehe. Visste inte ens vad vi skulle göra och bara gå längs hamnen. Men snabbt bestämde vi oss för att gå in på pepes bodega där det var after beach som Carlsberg sponsrade. Vilket ös!!! Alla dansade 18-50 år HAHHA rika Sture P killar och män  vaskade champagne på tjejer och som tur förblev jag torr. Tycker vaska kan vara en kul grej, yolo men detta var brutalt haha. Jag körde ju, men Sarah och Marcus och Alex drack ett gott rosé jag fick smaka på hehe. Kvällen slutade på olearys i halmstad, får festa där en annan dag när gänget är samlat! 
Träffade även på komikern soran Ismail och Martin björk från vakna med nrj! HAHAH visste inte ens vem soran var men yolo
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious