Trust no one

  2014-12-01 / 03:21:26 / R A N D O M D A Y /
It's true what they say, go through something, and see who your real friends are.

 Som ni kanske förstår så har jag och oliver gjort slut. Det har varit svårt men jag tackar min mamma och mina allra bästa vänner som har hjälpt mig komma över detta.  stort tack till mitt hemland USA som fått mig att glömma, men framförallt min bästa vän Sarah som gjort denna resan med mig och stått ut med mig i en månad. Sist men inte minst Cameron Dallas som har bevisat att det är okej att älska igen. Because i love HIM. Och som jag skrev i början, de är när man går igenom saker som man ser vilka vänner som är värda att behålla. Finns så falska människor som jag försöker handskas med. Sen kommer jag på, jag behöver inte dom. Folk låtsas finnas där för en, låtsas förstå för att sedan vända mig ryggen. Vill inte ens hem och se ansikten jag känner igen. Behöver bara mina närmsta sen kan jag fly till Hollywood och bli Cameron Dallas flickvän (PS distansen är de enda problemet).  Vill inte hem för att gå till "corner" se massa ansikten som ska kalla sig själv min vän, hälsa och krama folk som hugger mig i ryggen. Spyr på dom  
















Och så många fler ❤️❤️


tojjy

Var e jag

2014-12-01 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious