Snodde listan från kenza!

  2014-12-29 / 12:14:00 / R A N D O M D A Y /

Beskriv året med tre ord.
Svar: Minnen för livet

Bästa köpet?
Svar: Min macbook!! :D

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: hhahah finns ju 19384 låtar som kommer påminna mig, men tror att Heroes med Alesso tar priset!

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Alla mina vänner, eller ja fyllingegänget, the squad, typ varje dag hahaha

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: yes!

Vart reste du under 2014?
Svar: Alanya med mina girls i maj innan balen, saknar!! Sen USA med mina föräldrar i Augusti, Polen med mina päron i september, bästa bästa bästa USA resan med mina bästa vän hela november, och nu imorgon drar jag london!! 

 
 
 

Vad var din största tabbe 2014?

Svar: Kommer inte på något nu som verkligen.. OMG blablbala. Alla gör väl misstag men nä inget märkvärdigt liksom

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Så mycket har hänt i år, som jag sa förra nyår= detta kommer bli mitt år!! Gått balen, tagit studenten, Charterresa utan föräldrar(hahah), USA mitt bästabästabästa någonsin, stod längst fram och såg Lana del rey, TRÄFFADE CAMERON DALLAS OMG, blev singel, 

 
 
 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Tror knappast det alltså, är ju sämst på allt

Vad var extra dåligt med året?
Svar: att ha blivit krossad.

Vad var extra bra?
Svar: Asså hur många gånger ska jag nämna USA i denna listan. Nej men extra bra var resan med SArah till usa, kan inte ens beskriva med ord ( cameron) hahahha. Nej men, att mina vänner stöttar mig <3

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja det gjorde jag!! (saknar dig andrew <3) HAHHAH dör bara sarah fattar..

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Tatuerat mig!! svinont hahah och umgås med främlingar jag nyss träffat haha

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Cameron, cameron, cameron, och mina vänner <3 (men mest cameron)

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Fick ju ett mer fastjobb under sommaren, vilket gjorde att jag kunde tjäna ihop ca 50K och resa <3

Största framgång på det privata planet?
Svar: Att jag blev singel. Det var en jobbig period för mig i oktober när allt hände, som en blixt från klar himmel i swear. Men nu i efterhand är jag faktiskt tacksam, idioten lyckades faktiskt lära mig en läxa. jag har blivit så mycket starkare. Trodde att det var jag och han liksom, de krossade mig extra mycket. Men nu har jag verkligen lärt mig och gått igenom det, allt varar inte för alltid, man går vidare.

 

Vem saknade du?
Svar: Cameron saknar jag just nu så jobbigt med långdistans :( 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Ska ju börja plugga nu i januari, men vill absolut resa mycket, ta vara på mitt singelliv, bli en heartbreaker hahahhaha dör

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Nej... jag tror inte det, hur ska jag kunna slå USA två gånger, cameron dallas osv osv?!?!

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: USA.. och cameron... och han..

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: 2014 har gått SJUKT fort, önskar ändå att jag tagit vara på dagarna mer. Jag och sarah tog verkligen vara på dagarna och gjorde något varje dag, men åh tiden gick så fort..

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Resor om de räknas!

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Lida i skolan, drömma mig bort till USA, försöka resa till PAris och hälsa på mormor, Jaa.. lite småresor, hålla mig distraherad från USA. nej men haha tror vi ska åka till Vietnam i sommar(kill me), men skulle eventuellt möta upp min partner in crime i Hoong kong så.. de är ljuset i min tunnel 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Stå ut!!!! Det kan vara jobbigt i skolan men när du är färdig kan du flytta till USA och bo med Cameron



That girl

Haha, no wonder he dumped you..... you need to get a life, and stop posting so muchdepressing love- emo shit about him... He was most likely unfaithful, but you are nothing but a rude, spoiled girl.......

2015-01-07 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious