skilsmässa

  2014-12-02 / 00:37:43 / R A N D O M D A Y /
Idag är ingen vanlig hemsk måndag, de är den värsta. Jag ska lämna mitt hemland och min pojkvän cameron för distansförhållande igen :( men också separera mig från min sambo Sarah. Hur ska det gå? har träffat henne varje dag, sovit samma säng gjort allt med henne. Men de ska faktiskt bli skönt att komma till sina egna dubbelsäng utan henne där, i need a big bed man. hon tycker säkert de är skönt att komma hem till hennes svenne mat som hennes mamma lagar, sova med sin pojkvän eller vad som. Något ni inte vet, och jag inte heller visst men som sarah kom på : jag har adhd i sömnen. Har hänt flera gånger att jag skriker/pratar i sömnen och typ fått ryck i hela kroppen ( som sarah har berättat). hahahha dör, visst e inte de, ska sova ensam för alltid nu
 
Vår resa leder mot sitt slut, blä
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious