School

  2014-12-10 / 11:06:40 / R A N D O M D A Y /
Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms av partnern min som sa " blir det plugg i halmstad eller"
hade helt glömt bort att beskedet kom idag, loggade in, jag är antagen till SSK-linjen här i halmstad! Det är faktiskt blandade känslor, både glädje att jag kom in ofc, men också ånger och rädsla haha. Har varit SÅÅÅ skönt att ta ett halvår ledigt som jag från början sa jag skulle ta. men samtidigt känner jag mig inte redo, jag vill resa mer, dra nånstans och aldrig komma tillbaka. Synd att jag bara har ögonen för USA och dom låter inte ens mig komma in hahah. Men sen tänker jag, "girls just wanna have fun" hahaha kommer jag någonsin att vara redo? Någonsin känna " fan jag har tröttnat på att resa det är dags att plugga". Okej kanske om 10  år när jag är helt rastlös och hopplös och MÅSTE plugga. Men nu, nej. måste bara göra det, efter 3 år ska jag fan dra. man kommer aldrig vara redo, det är bara att göra det. Som att hoppa bungyjump.. förutom att detta gör mig depp. BYE
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious