Mitt hjärta blöder

  2014-12-16 / 00:26:23 / R A N D O M D A Y /
När jag ligger ensam på kvällarna och tankarna snurrar då slår det mig. Fan, jag hör inte hemma här, jag är som lyckligast i USA. I los angeles, nära Cameron, inget jobb inga bekymmer, bara pengar att spendera hahhaha. Ska gå på min dumma SSK utbildning så jag har det som grund. Sen ska jag fan hitta ett sätt att fly hemåt. Där livet leker. Fan vet inte om jag klarar av att vänta tills jag är 21 tills jag åker tillbaka till USA. vill åka nu. Känns som om en stor del av mitt hjärta saknas






-

Tycker det är jävligt nonchalant att kalla det för "dum SSKutbildning" tro mig det finns många som kämpat som as för att komma in och som gärna skulle ta din plats. Så om du är så osäker på om du vill- tacka nej.

2014-12-16 @ 06:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious