it's just words, nothing more

  2014-12-10 / 01:45:03 / R A N D O M D A Y /
det finns ingen som du, ingen som får mig att må så bra som du, ingen som är så perfekt som du, det finns ingen annan jag skulle vilja dela mitt liv med. Du är allt man någonsin kan önska sig, allt jag någonsin kan drömma om, Du är perfekt för mig, på sättet vi kan vara knäppa tillsammans, när vi bråkar om vem som får ligga i "hålet" i min säng, när du räknar ner för att jag ska skynda mig. Jag är lycklig med dig, för de stunder jag kollar på dig när du inte märker det och ler, ler för att jag är så lyckligt lottat, ler för att jag får vara med dig. Vi kanske bråkar ibland, men jag är glad att vi kan göra det, jag är glad att vi kan bli sams igen och jag är glad för att vi håller trots det. Jag vet att jag inte är precis vad du önskar dig, eller vad du förtjänar men jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag hoppas att det duger och hopppas att man inte behöver vara Brad Pitt eller en IPhone för attt få en plats i ditt hjärta. 
 
Jag älskar dig, always and forever. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious