Snart hemma

  2014-08-31 / 22:38:53 / R A N D O M D A Y /
Är påväg hem nu, men är iaf i Sverige! Resan har gått snabbt även fast det var totalt 24 timmar. Borta bästa men hemma ok hahha

Vet inte hur jag ska svara på era kommentarer mer än att lägga upp ett inlägg om det, ni får ju ingen "notis" om att jag svarat i kommentaren eller så får ni stalka mig vilket blir enklast? Haha


Jag har faktiskt blekt på tandsmycket och inte brytt mig om den. Har tyvärr inte den längre då jag slog ut den på dansgolvet HAHAH lipade typ.så limmet var kvar, gick till tandläkaren och slipade bort limmet så har liksom inte märkt någon missfärgning så det ska inte vara några problem! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious