Bildbomb VEGAS

  2014-08-19 / 04:50:59 / R A N D O M D A Y /
orkar inte skriva men hahaha har varit uppe till 4, gått upp vid 9 och gått som en jävla apa. Hemma nu iaf hos lindsey och båda är halvtsjuka och hon har däckat. Jag har legat och läst fifty shades of grey och lipat ihjäl mig, är de möjligt? läst ut första nu och är desperat efter andra så läser PDF på nätet hahah la boken hemma som jag fick av alice och elli då jag inte trodde att jag skulle hinna läsa..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Anonym

ÄLSKADE böckerna sååå mycket! LÄNGTAR IHJÄL MIG FÖR FILMEN!!!

kolla fiftyshadesofgrey.se , tips!

Awesome blogg du har!

2014-09-18 @ 17:12:19
URL: http://fiftyshadesofgrey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious