Studentfest

  2014-04-25 / 11:11:30 / R A N D O M D A Y /
Igår var det den sista studentfesten för oss sedan är det balen och studenten vi har gemensamt... efter utbildningen körde jag till Elviz där hon,nina och sara hade lagat gudomligt god mat bestående av oxfilé och potatisgratäng! Sedan började dom dricka och jag gjorde mig i ordning, jag valde att vara nykter då jag mår bättre och dessutom kan köra hem! Har alltid kul med dessa tjejerna, behöver inte ens vara påverkad. Temat var 80,90-tals tema så jag valde lite neonrosa, de roliga är att jag ser ut som jag gjorde i åttan hahaha.
Vi gick hem när det var slut och idag har jag ingen skola enligt mig själv hahahhaha
Laddar upp fler bilder när flickorna lagt upp!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious