Stressig dag

  2014-04-06 / 18:01:55 / R A N D O M D A Y /
Som ganska många i Sverige gjorde jag högskoleprovet igår! Mattedelen gick bättre än sv,eng hehe,.. efter det så blev det jobb och sen vidare på tojjys 20års kalas. Hade en så bra dröm inatt, drömde att pappa körde mig till LA och vi shoppade tillsammans, sen när jag vaknade hörde jag dom planera resa till usa i augusti... Vad är oddsen?! hoppas bara att det blir av!! min pappa är så opålitlig, ändrar sig 24/7

Vet fortfarande inte vad jag vill göra efter studenten... så jobbig jaag är!!! jag vet inte om det är au pair+ leva det amerikanska livet som lockar mig, eller om LA lockar mig......................... så jobbigt, om det bara fanns, " testa på au pair 1 månad, bestäm sen" hahahaha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious