Livet

  2014-04-16 / 12:10:19 / R A N D O M D A Y /
Satt ute hos marcus igår ända till klockan 12 igår och bara pratade om livet. Hur snabbt tiden går och våra föräldrar kommer blir gamla och att vi måste uppskatta vissa stunder i livet. 
 
dör jhhhaha, minns denna dagen som igår, kom ihåg att jag kände mig as snygg med höga stövlar och fina strumpbyxor, what the fuck egentligen, älskar mina rosa väst som är en perfekt kontrast till det blåa
 
 
Tyckte det var as coolt att bli dvärg
 
Jag i mitt barbierum, hade upptäckt hur coolt det var att hoppa på bilder... det tyckte jenny oxå
 
Egopic a la 2007 typ hahahaha
JAg dör när jag ser denna bilden HAHAHAHAHAHHAHA visst ser vi ut som sånggrupp??? det roliga är att vi tog denna bilden som skulle vara omslaget till vår kommande skiva. Ja vi skrev låtar och sånt med världens sugigaste engelska x1000
Här såg jag ändå ok ut hahahhaa
men sen gick det fan överstyr 
Här var vi i usa 2008, minns att jag grät för jag ville hem till mina vänner, så ung och dum...
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious