Barndomen

  2014-04-26 / 02:36:41 / R A N D O M D A Y /
bläddrade igenom massa album nu när inbjudningskorten förbereds inför studenten.. blandade känslor! vill gråta, vill gråta väldigt mycket, vill dö. hur kan tiden ha gått så fort, minns denna dagen som igår, jag hade kissat på mig så gick runt i kjol utan trosor hahhaha trashy redan då ;) 
 
 
älskar min pappa! vi har haft våra ups and downs när båda har världens temprament och är lika på för många sätt, har fått hans dåliga egenskaper hehe. Men han har gett mig allt jag önskat mig och är den mest överbeskyddande fadern man kan ha, som jag hatade i mina fjortisår, nu förstår jag, att det alltid har varit fader & dotter band
 
'
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious