Duracellkanin

  2013-09-08 / 12:50:46 / R A N D O M D A Y /

Jag förstår inte vart jag får all min energi och kraft ifrån. Utgång, två dagar i rad?! Kanske lite för er, men oftast går jag i pension efter en kväll. Igår var det väldigt spontant och väldigt väldigt kul!!
Planerat skulle vi sitta på tillsammans, men efter många om, men och kanske så blev det Harrys. Kvällen fortsatte på Idas pub där min pappa var, LOL hahhahahah. Jag klagar inte, han bjöd mig på shots, gav mig pengar och bjöd på taxi hem. Hade som sagt väldigt, väldigt kul med mina favoriter Nina/lanadelreyfan, Elvira, Marcus och massa annat folk på Moon.
Nu jobbar jag tyvärr 10-18 men jag klagar inte, cash=fler shots hahahha. Nej får tagga ner nu med festandet

Snodde lite bilder från Nina haaaa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious